برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تدابیر ویژه تمرینی در استقلال| محدویت ورود تماشاگران

  • کد خبر: ۲۲۳۳۹۱
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
تدابیر ویژه تمرینی در استقلال| محدویت ورود تماشاگران
جواد نکونام قصد دارد تا پایان فصل در‌های تمرین استقلال را به روی تماشاگران ببندد تا حفاظت بیشتری از بازیکنان شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال شش هفته بسیار مهم را پیش رو دارد و کوچکترین لغزش و اشتباه منجر به از دست رفتن قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر خواهد شد.

استقلال فقط یک امتیاز با پرسپولیس فاصله دارد و حتی یک تساوی و برد همزمان پرسپولیس صدر را از استقلال خواهد گرفت.

با توجه به حساسیت‌های موجود جواد نکونام، سرمربی استقلال، قصد دارد تدابیر ویژه‌ای را در بازی‌های آتی در پیش بگیرد تا میزان حاشیه در تیمش کاهش یابد.

یکی از حربه‌های سرمربی استقلال برای کاهش حواشی این است که در‌های تمرین به روی تماشاگران بسته شود تا اطلاعات تمرین استقلال به خارج نرود.

نکونام با اینکه حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر را بسیار مفید می‌داند، اما معتقد است با توجه به اینکه نمی‌تواند کنترل دقیقی روی حضور تماشاگران داشته باشد، بهترین تصمیم این است که محل تمرین تیمش را پنهان نگه دارد تا اطلاعات کمتری از دل تمرین به بیرون از تیم منتشر شود.

نکونام قصد دارد تنها برای عده‌ای خاص در‌های ورود به محل تمرین تیمش را باز بگذارد، اما این تصمیم همه گیر نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->